Маркетинг стратегия - Анализ на настроенията. Думите като отражение на емоциите
Какво е анализ на настроенията? Анализът на настроенията е процесът на идентифициране и категоризиране на мнения, изразени: писмено чрез говор Целта е да се опр едели отношението на писателя към определена тема/продукт. Процесът включва 2 части: Избор на текст (документ, параграф, изречение, клауза) или запис Анализ на емоцията, която пишештият/говорещият изразява Чрез използването на анализ на настроенията компаниите могат да: следят какво мнение имат хората за марка/продукт/тема предоставят това, което потребителите искат Често се фокусираме само върху количествени показатели, като: брой импресии кликвания коментари споделянията Анализът на настроението прави крачка отвъд основните методи за анализ. Той се цели към качеството на взаимодействията между хората и дадена марка. Чрез изкуствения интелект и машинното обучение фирмите могат да анализират съдържанието в социалните медии и да разберат какви реакции са предизвикали конкретни събития и маркетингови
Comments